Zapytania ofertowe
Przeprowadzenie dwudniowego spotkania na temat realizacji zadań z obszaru włączenia społecznego w nowej perspektywie finansowej
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej w związku z realizowanym projektem „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: przeprowadzenie dwudniowego spotkania na temat realizacji przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej zadań z obszaru włączenia społecznego w nowej perspektywie finansowej.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwudniowego spotkania na temat realizacji przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej zadań z obszaru włączenia społecznego w nowej perspektywie finansowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 2-3 września 2021 r.
2. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium:
1) cena - max 80%;
2) doświadczenie w prowadzeniu wykładów, szkoleń, spotkań, warsztatów z zakresu tematycznego, którego dotyczy zapytanie - minimum 30 godzin dydaktycznych. Zamawiający oceni maksymalnie 100 godzin – max 10%;
31 – 50 godzin – 5%
51– 100 godzin – 10%
3) minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania polityki społecznej na poziomie regionalnym. Zamawiający oceni maksymalnie 10 lat doświadczenia – max 10%;
4 – 7 lat – 5%
8 – 10 lat – 10%
Wymagania niezbędne wobec Wykonawcy:
1) doświadczenie w prowadzeniu wykładów, szkoleń, spotkań, warsztatów z zakresu tematycznego, którego dotyczy zapytanie - minimum 30 godzin dydaktycznych;
2) minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania polityki społecznej na poziomie regionalnym.
3. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty
1) formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1,
2) oświadczenie dotyczące doświadczenia w prowadzeniu wykładów, szkoleń, spotkań, warsztatów – załącznik nr 2
3) oświadczenie dotyczące doświadczenia w procesie opracowywania dokumentów strategicznych – załącznik nr 3
4. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość dostawy*/usługi*/roboty budowlanej* określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
2) obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT),
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności umowy* i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
5. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wymagane warunki zamawiającego (jeśli będą określone w zaproszeniu)* - pkt. 2.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Należy ją przesłać w formie elektronicznej drogą mailową, w tytule przesłanej wiadomości należy wpisać: oferta na zadanie pn. przeprowadzenie dwudniowego spotkania.
2) Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
7. Miejsce i termin złożenia oferty :
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.08.2021 r. na adres e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl
8. Miejsce i termin otwarcia oferty (jeśli dotyczy): nie dotyczy
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Dorota Kołkowska, główny specjalista, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej, tel. 68 323 19 26, e-mail: d.kolkowska@rops.lubuskie.pl