Zapytania ofertowe
usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie stosowania zamówień społecznie odpowiedzialnych
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej w związku z realizowanym projektem „Efekt Synergii – koordynacja lubuskiej ekonomii społecznej” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie stosowania zamówień społecznie odpowiedzialnych.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie stosowania zamówień społecznie odpowiedzialnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do projektu umowy.
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2022 r.
3. Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1) wykształcenie wyższe prawnicze;
2) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w administracji publicznej, tj. praca na stanowiskach ds. zamówień publicznych lub stałe świadczenie usług prawnych w zakresie obsługi zamówień publicznych;
3) realizacja co najmniej 5 szkoleń/warsztatów/spotkań/usług doradczych dedykowanych zamówieniom społecznie odpowiedzialnym/klauzulom społecznym w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert;
4) znajomość:
– ustawy Prawo zamówień publicznych;
– ustawy o finansach publicznych;
– ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
– ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
– ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
– ustawy o zatrudnieniu socjalnym;
– ustawy o spółdzielniach socjalnych;
– Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
4. Oferta zostanie poddana ocenie, wg poniższych kryteriów:
1) cena - max 60%;
2) minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w administracji publicznej, tj. praca na stanowiskach ds. zamówień publicznych lub stałe świadczenie usług prawnych w zakresie obsługi zamówień publicznych. Zamawiający oceni maksymalnie 12 lat doświadczenia – max 20%;
6 – 7 lat – 5%
8 – 9 lat – 10%
10 – 11 lat – 15%
12 lat – 20%
3) doświadczenie w przygotowywaniu publikacji/opracowań z obszaru zamówień społecznie odpowiedzialnych – max 10%. Zamawiający oceni maksymalnie 2 publikacje/opracowania
1 publikacja/opracowanie – 5%
2 publikacje/opracowania – 10%
4) doświadczenie w realizacji szkoleń/warsztatów/spotkań/usług doradczych dedykowanych zamówieniom społecznie odpowiedzialnym/klauzulom społecznym w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert – max 10%. Zamawiający przyzna 1% za realizację każdego szkolenia/warsztatu/spotkania/usługi doradczej powyżej 5.Zamawiający oceni realizację maksymalnie 15 szkoleń/warsztatów/spotkań/usług doradczych – max. 10%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, które uzyska najwyższą końcową ocenę. Na ocenę końcową oferty składa się suma punktów uzyskanych z poszczególnych kryteriów oceny.
Jeżeli Zamawiający nie może wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- formularz oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 1,
- oświadczenie dotyczące wykształcenia prawniczego oraz doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych – załącznik nr 2
- wykaz publikacji/opracowań z obszaru zamówień społecznie odpowiedzialnych – załącznik nr 3
- oświadczenie dotyczące realizacji szkoleń/warsztatów/spotkań/usług doradczych dedykowanych zamówieniom społecznie odpowiedzialnym/klauzulom społecznym – załącznik nr 4
6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość dostawy*/usługi*/roboty budowlanej* określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
2) obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT),
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności umowy* i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
7. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, oraz spełniającą wymagane warunki zamawiającego w pkt. 1,2,3,4.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Należy ją przesłać w formie elektronicznej;w tytule przesłanej wiadomości należy wpisać: oferta na zadanie pn. usługa doradztwa specjalistycznego.
2) Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa powinnabyć sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
9. Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 06.10.2021 r. na adres: sekretariat@rops.lubuskie.pl
10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Dorota Kołkowska, inspektor, Wydział Koordynacji Ekonomii Społecznej, tel. 68 323 19 26. Wszelkie pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować wyłącznie e-mailem na adres: d.kolkowska@rops.lubuskie.pl
11. Informacje dotyczące zawierania umowy.
Projekt umowy stanowi załącznik do zapytania ofertowego.